SWEET SONG

Thursday 30 August 2012

HAPPY BIRTHDAY MUHAMMAD ZARITH

    DATE:19 august 2012hye guys.dah lama seyh tak tulis dekat blog nie..rindu pulak.hehe.now aku nak cerita dekat korg pasal birthday sorang mamat nie..tahun lepas and tahun nie aku dapat sambut birthday dia.alhamdulilah dapat sambut birthday dia walaupuwn sekejap :) ..actually aku dah plan lama dengan membe2 dia plan nak kenakan dia masa birthday dia,dia memang tak tahu apa2 puwn.haha.mungkin birthday dia tak semeriah and sebest tahun lepas tapi tak apa larh janji dah sambut sudah larh kan?.hehe.nama mamat ini MUHAMMAD ZARITH SYAFIQ BIN ZAZALI,now umur dia dah genap 15 years old :) ..may allah bless you ok sayang.hope apa yg dihajati tahun ni dimakbulkan oleh allah.amin..semoga kau bahagia sentiasa bersama org yg tersayang ok?lagi2 family :) ..tahun nie birthday mamat nie first raya.untung larhkan?hehe..btw kesian dekat dia cz dia ingtkan dia tak kena tepung..ujung2 dia tetap kena tepung banyak lak tu sampai terbaring2 da..haha..kesian babe :) ..hehe.btw thanks for HAIQAL,MAD NOR,ARIN,ALIP and IJAT sbb sudi bersama2 memeriahkan lgi and sambut birthday mamat ini dgn aku.thanks sangat2 ok ..aku hargai pertolong kowg :) ..
PICTURE 1 :10 kepingan puzzle menandakan(10.3.2011 kita org bersatu) yg perlu dicantumkan
                                                                  ZARITH&DEWI <3

PICTURE 2 : some words to remind him about one place make our memories together

PICTURE 3 : i wrrite something to him know all :)

                             PICTURE 4 : the card and present i give to him
PICTURE 5 : this necklace i give to him because i want to him remember and save me always
               in his heart and i don't want him to save another name in his heart.

to: zarith.aku mntk maaf dekat kau if apa yg aku buat masa birthday kau nie tak seberapa ok?mungkin nie jep yg sempat aku buat untuk kau..lagi puwn masa kita sambut betul2 malam genap masuk birthday kau kan?kau paham2 jek larhkan?aku perempuan..family aku puwn tak kan bagi aku stay lama2 dekat luar malam2 cm tu..so aku mntk maaf sbb terlalu simple untuk kau.tp aku hope kau happy and enjoy masa birthday kau nie ok?.hope kau suka dgn apa yg aku buat untuk kau.insyaallah tahun depan aku akan buat lagi baik dari ini :) ..btw aku sayang kau sangat zarith..take and save that ok :) ..hope kau suka dgn apa yg aku buat and present to ok..happy birthday to you agains muhammad zarith syafiq bin zazali yg ke 15 tahun.hope this years masa PMR kau buat yg terbaik and dapat kan result yg baik ok?aku sentiase ada dgn kau and doakan kejayaan kau..take care.sayang kau :)



No comments:

Post a Comment