SWEET SONG

Wednesday 12 September 2012

Hari terakhir aku di kota tinggi and majlis perkahwinan makcik izyan sukimin

hai.hai.hari ini 26.8.2012 hari last aku dkt kota beraya.huhu.btw semalam majlis perkahwinan akk aku,malam tu aku terus demam haha.siankan aku,maybe sebab penat sgt larh kot.hari ini aku gerak g kota lagi sbb hari ini ada majlis perkahwinan makcik izyan kot..time tu tgh hujan pulak tu..aku dah larh tgh demam.sedih2.hehe.aku hantar budak2 ini fatyn,haiqal and mad nor dkt cc then aku pegi rumah zizul sbb zarith saya ada di situ.lepak2 jap dgn dia org and then tnggu zizul nak bersiap nak g rumah izyan.zarith saya try bawak kereta maklum larh dah lama tak bawak kereta kan..dulu masa aku duduk dkt kota aku suka ajar dia bawak kereta,ni dah lama dia tak bawak kereta..rasa mcm kelakar pulak.hahaha.dah larh time tgh hujan pulak tu dia bawak,risau aku..hehe.mengelabah dia..sampai mak zizul ckp dah larh tak reti bawak kereta,kau biar jek larh zarith akk tu yg bawak.haha.sian dia.then aku kuor time tu tgh hujan..haha,zizul marah zarith dia ckp kak kau dah larh demam kau pulak yg keluar.patutnya zarith.hehe.tak pe larh..aku tak nak zarith aku demam pulak.hehe :) ..then pergi larh ambik fatyn,haiqal and mad nor dkt cc..masa nak ondway pergi rumah izyan dekat taman kota tu budak2 ini boleyh hisap rokok pulak dlm kereta..aku dah larh tgh demam,selsema..dia org boleyh hisap rokok habis aku terbatuk2 dah larh tgh drive kereta masa tu..batuk2 macam nak muntah aku di buatnya..haha..risau budak2 ini..lagi2 zarith :) ..tahu pulak risau dah tahu aku tak boleyh bau asap rokok yg si zarith,zizul and mad nor boleyh hisap rokok pulak..then berhenti dkt tepi aku muntah,aku ckp aku ok,aku nak drive tp zarith and budak2 ni tak bagi.dia suruh haiqal yg bawak.then aku bior jep larh haiqal yg bawak.korg nak tahu tak zarith risau gile dkt aku masa tu seboleyh2 pakse budak2 ini cari kedai runcit nak beli air and panadol untuk aku..iloveyou larh syg..dia suapkan aku panadol and then bg aku minum air..sayangnye dia dkt aku..tak sangke aku..then dia belai2 and kiss dahi aku..atoto sweet nye awak sayang..then sampai jep dekat rumah izyan budak2 ini keluar dulu..yg zarith teman aku dulu sbb aku tgh demam kan?then dia tolong sikat kan rambut aku..aduh hai..sumpah aku sayang kau sangat zarith..masa dkt majlis tu zarith suapkan aku mkn..aduhhh mcm kite org pulak yg kawin..hehe..aku sayang kau sangat muhammad zarith syafiq.aku tak nak hilang kau dalam hidup aku..seriesly..lepas habis dari majlis nie..aku hantar dia org balik..aduhh..aku rasa mcm tak nak bg zarith lepas dari aku..tp aku terpakse gak sbb aku nak kena balik melake ptg tu..selamat tinggal MUHAMMAD ZARITH SYAFIQ BIN ZAZALI,zizul,fatyn,haiqal and mad nor..jaga diri baik2.nnti ada masa kita jumpe lagi ok..to zarith saya..kau jaga diri kau baik2 ea..jaga kesihatan tu..btw study hard,awak tu dah nak PMR jgn noty2 ea?aku selalu ada dgn kau and sayang kau sgt2..iloveyou forever and ever..tak nak hilang kau dlm hidup aku..untuk kowg jgn ambik muhammad zarith syafiq bin zazali dari aku ok??aku tak boleyh tak ada dia dlm hidup aku..bak kata zarith dkt aku..dewi milik zarith and zarith milik aku..so please jgn ambik dia dari aku..iloveyou muhammad zarith syafiq..hope everlasting :)


PICTURE 1 : dia tengah suap aku mkan mase ini tapi aku sebuk ambik pic dia.
iloveyou :)


PICTURE 2 : bersama adik aku are mie rul.budak ini degil sangat kuat menganjing aku.
tpi aku have fun dkt dia.syg kau larh adik :)

PICTURE 3 : bersama adik aku jugak izyan sukimin and muhammad zarith
sayang korg ketat2 :)


PICTURE 4 : bersama dia.aku sayang kau larh zarith

PICTURE 5 : like a sister and brother but he is my love
iloveyou sayang


PICTURE 6 : dia lelaki yg aku sayang muhammad zarith syafiq bin zazali
iloveyou,imissyou,ineedyou for every time,every day and till die :)
jgn pergi dari aku and aku tak kan pergi dari kau
 
end off this day :)

No comments:

Post a Comment