SWEET SONG

Tuesday 18 September 2012

just want to you know

opening
tiada apa yg lebih bermakna jika dalam hidup ini tak ada someone and friends dalam kehidupan.
hidup tak kan jadi lebih sempurna jika tiada mereka :)

i can feel bad and lonley if i lose them form my life
                                                           
FATIN HASRIN BINTI HASMAN
                      budak ini degil plus kuat menganjing tpi aku tetap syg dia sebab dia selalu dgn aku..
   dia nie gile2 sikit bila melayan kepale dia..haha.dia nie tak habis2 tiang dua dia.tp aq happy dgn dia.
                                                                   iloveyou gemok
                                                         
                                                     MUHAMMAD HIQAL BIN TALIB
             budak ini kekasih hati fatyn,budak ini puwn sama degil mcm awek dia tpi dia nie jenis
             yg tak kesah..dia jugak pernah bagi aku nasihat and bg aku semangat.dia jgak banyak
             tolong aq..thnks hiqal.kau jaga fatyn baik2 ok..sayang kau :)
MOHD AZIZUL BIN NAZRI
budak ini aku panggil dia adik,dia banyak tolong aku masa aq gaduh and down dgn seseorg
                                    dia ini jugak yg banyak nasihat and ajarkan org yg aku sayang..
                                                          thanks adik,akk sayang kau larh

FARAH HAZIRA BINTI OSMA
budak kecik yg jdi tempat aku bergosip,haha..dia gak selalu tlng aku psl someone..
                                    dia ini jgak larh yg paling rapat dgn org yg aku sayang.thnks fara..
                                                                        loveyou ketot

                                                                  IZYAN SUKIMIN
                             budak ini aku baru jep kenal dgn dia tp aku dah suka berkawan dgn dia..
                                 first time hari tu aku jumpa dia,kecik and rendah saja orgnye
                                                  loveyou yan walaupun kita baru berkenal :)

                                                                 AMIRUL SAFWAN
              buah hati izyan :) ..budak ini sangat degil and dia ini suka dengki aq..ta pew dik walaupun
kau kuat dengki,menganjing and menyakat aq..tp aq tetap happy dgn kau dik..
sayang kau larh budak gemok.

MUHD NOR BIN ISKANDAR
dia ini aku baru saja kenal..tp dia ini antara yg paling gila and suka buat org lain berdekah
                                      dgn dia..tak pernah tak ketawe bila dgn budak nie.haha.
thanks doe.kau larh yg jadi penghibur untuk kita org semua.syg kau jgak.

                                                                    ADIN KASMAN
       budak yg asal boleyh and jenis selambe saja..bodyguard aq..dia ini tak boleyh jumpe aku if jumpa jep   nnti mula ar cari pasal,cari gado plus tumbuk2 aku..siotkan?btw syg kau ar der.
                                                              
                                                                           MUHD ALIP
   budak nie asyk sebok gn khatijah dia.haha.pipi dia tembam.haha.yg adin and mad nor skew mnyakat dia
    and ckp dia babi kenyang.haha.sian kan dia..lyn dia nie best gak..kdang2 dia skew nganjing aq.siot kan
                                                             btw syg kau dak tembam :P
ASRIN ASUAD BIN ASNI
budak nie aq dah lama tak nmpak mana nth tercampak..budak nie lyn dia boleyh tahan jgak ar..
                              tp dia jrang lpak gn kite owg dah maklum larh bz dgn awek gitu.ngee..
                              hope berbahagia dgn awek tersyg.thnks hri tu tlng and follow g beraya :)

MUHAMMAD ZARITH SYAFIQ BIN ZAZALI
something about this boy but i can't say about he for now..
secret about this boy in my.
but i.........

close
untuk pengetahuan kowg.aku tersangat larh syg kowg sesangat.aku happy dapat knal,hangout dgn kowg semua..rasa mcm susah sgt nak hilang kowg semua.aku dah anggap kowg semua mcm adik2 aku.aku sayang kowg semua and aku tak pernah beza bezakan kowg..semua sama dimata aku..aku happy bila kowg happy,aku sedih bila kowg sedih..jgn biarkan persahabatan terhenti selagi persahabatan tu still boleyh go on..aku hargai kowg yg dah ada depan mata aku..aku hargai kowg yg sentiasa enjoy,happy,always nak buat aku gelak and always tolong aku..thnks weyh..and thnks for allah sbb mencipta kowg untuk aku..aku tak nak hilang kowg..iloveyou..

persahabatan tidak boleyh dibeli dgn wang ringgit,persahabatan jgak tidak boleyh diberi dgn kemewahan.aku hargai kowg and kowg perlu tahu aku tidak akan pernah lupa or anggap kowg seperti tisu.aku tak kan buat kowg sesuka hati..aku sayang kowg and aku akan sayang kowg sampai bila2..
tiada yg terindah melainkan bersama kowg..iloveyou
take care..

end off about you all. <3
created form me




No comments:

Post a Comment